Prismatch

Hos NordeleGastro vil vi gerne sikre at vores kunder gør den bedste handel.

Derfor matcher vi prisen, hvis du finder en identisk vare billigere hos andre.

Så nemt er det

Send os en mail med oplysning om, hvor du har set varen billigere, vedlagt et billede, screen-dump el.lign. som dokumentation. Så refunder vi forskellen til det anvendte betalingskort inden for 14 dage. For at prismatche på webshoppen skal vi modtage din e-mail samme dag, som du har foretaget dit køb.

Betingelser

  • Gælder alle varer i vores webshop, som er på lager på det aktuelle tidspunkt. Der kan altså ikke bestilles hjem med prismatch.
  • Varen og prisen skal være fundet på en danskejet webshop.
  • Varen skal være på lager hos konkurrenten på købstidspunktet.
  • Den anden forhandlers pris skal være aktuel, og det skal kunne dokumenteres.
  • Serviceydelser som fragt, indpakning m.m. prismatches ikke.
  • Gælder ikke ophørsudsalg, restpartier, sampak, 2. sortering eller tilbud, der kræver en særlig indsats fx åbningstilbud, kø-tilbud, timetilbud eller begrænset antal.
  • Afledte rabatter som bonus, medlemsrabatter o.lign. er ikke omfattet.
  • Nordelegastro forbeholder sig ret til at ændre i prismatch-konceptet og tilhørende betingelser til enhver tid og uden varsel.